Perjantai ja 13. päivä!



Tammikuun maisema Kallavedeltä Kuopiosta.
 
Tänään on perjantai ja 13. ja teen kotona etätyöpäivää. Nyt se taitaakin olla viisasta, kun on tuo kuuluisa päivä. Ei tiedä mitä sattuu, jos lähtee kotoaan. Ulos aion kuitenkin mennä lumityöt  tekemään. Etätyöpäiviä olen tehnyt vasta muutamana vuotena, koska työmme on pääasiassa toimistotyötä ja asiakkaat ovat siellä. Olen myös sitä mieltä, että työteho toimistossa on aivan toisenlainen kuin kotona. Kun teen etätyötä, hoidan lähinnä oman yritykseni nettisivujen päivityksiä tai sähköposti- tai puhelintyötä. Ja siinä sivussa juon kahvia, soittelen omia asiapuheluita ja pesen pyykkiä sekä siivoan. Niin ja kirjoitan tietysti blogia!  Mielestäni kaikki muu touhuilu kuuluukin etätyöhön, joten epäilen aina, jos joku kertoo tekevänsä etätyötä, koska tiedän, mitä se etätyön teko minun kohdallani on. Kylään tai kahville en kuitenkaan ketään pyydä. Mukavaahan kotona on tehdä etätyötä ainakin näin talvella, pakkasella ja perjantaina.

Perjantai ja kolmastoista ei tosiasiassa merkitse minulle mitään, mutta täytyy kertoa, että suurimman mokani töissä olen tehnyt perjantai ja 13 päivä! Se on jäänyt mieleen, mutta näin jälkeen päin se vain naurattaa, kun virhe oli korjattavissa. Mutta kiireessä tekevälle sattuu - vahinkojakin ja virheitä. Ei kukaan selviä työelämässä eikä oikeassa elämässä ilman virheitä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kalanruoto kurkussa ambulanssilla sairaalaan!

Kevät keikkuen tulevi

Ajatuksia tähän aikaan