Facebook vai blogi-ihminen?

Oletko Facebook vai Blogi-tyyppi? Minä olen ehdottomasti bloggaaja, koska olen aina pitänyt kirjoittamisesta. Aikoinaan aloitinkin blogin kirjoittamisen Jyväskylän yliopiston järjestämässä kirjoittaja-koulutuksessa. Olen varmaan aika itsekeskeinen eli narsistinen tyyppi, kun minua eivät muiden menemiset ja tekemiset aina kiinnosta kauheasti siis tyyliin että kävin mökillä tai ostoksilla, isommat jutut enemmänkin. Ajattelu ja ajatuksista kirjoittaminen ovat minun omaa alaani. Kun ajattelen, saan elämääni järjestykseen. Kun kirjoitan, luon jotain uutta. Se on kuin valokuvausta minulle. Sanoilla maalausta.

Facebookiin liityin aikoinaan siksi, että kokoan sinne ulkomaiset vaihtarimme yhteystiedot ja muut kaukaiset tutut, jotka muuten unohtuisivat. Mutta taitavat ne unohtua silti.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi

Kalanruoto kurkussa ambulanssilla sairaalaan!

Ajatuksia tähän aikaan