Uuden vuoden lupauksia - taas kerran









Lupauksia itselle ja muille: Olen parempi ihminen kuin vuonna 2016 ja teen sen mitä sydämeni sanoo. Olen aidosti oma itseni,  siis aeto ihminen savolaisittain (vaikka en ole savolainen)! En tuhlaa, kierrätän, säästän, kuntoilen, laihdutan, ahkeroin, pidän huolta itsestäni ja  läheisistäni. Muistan ihmisiä ympärilläni, yritän auttaa niin monia kuin voin. Olen vähemmän itsekäs.  Luen enemmän, kirjoitan enemmän  ja katson vähemmän telkkaria. Harrastan kaikkea sitä mitä olen aina halunnut harrastaa ja nautiskelen elämästä viimeinkin täysillä. Olen enimmäkseen positiivinen, mutta joskus se suuttumus vain iskee, sille ei voi mitään!

Politiikka ainakin on asia, joka saa vereni kiehumaan! Niin kuin tämä toimittajien jatkuva provosoiva tyyli, kun halutaan "ampua" tai haavoittaa jotain - siis ihmistä - henkisesti. Voi politiikkoparat, kukaan ei ole tarpeeksi hyvä ja ei riitä, vaikka mitä tekisi. Toimittajatko tätä maata pyörittävät!!?? Miksi totuutta vääristellään mediassa? Onhan meillä sananvapaus, mutta myös vastuu sanomisestaan, niin minullakin. En tarkoita, että kaikki toimittajat olisivat samanlaisia. Suurin osa on asiansa osaavia, viisaita  ja ymmärtäviä, siitä mitä he julkisuudessa sanovat mistäkin ja kenestä. Kuka tykkää toimittajien takaa-ajotyllistä. Jokainen ihminen tekee parhaansa.

Jahas - elämä on tehty lupauksista, vai mitä? Kohti uusia haasteita täysin purjein! Suomi on kohta 100! Nyt täyttä satasta eteenpäin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi

Kalanruoto kurkussa ambulanssilla sairaalaan!

Ajatuksia tähän aikaan